הובלות משרדים
כל עסק עובר הובלת משרדים במהלך חייו העסקיים. העברת מיקום המשרד לעיר אחרת או לכמה רחובות באותו העיר דורשת חברת הובלות. ההובלה חייבת להתבצע בצורה מסודרת ומקצועית ועל מנת לעשות זאת יש צורך בשירותי הובלות משרדים.
מהו שירות הובלות משרדים?
שירות הובלות משרדים הוא שירות אשר נועד למשרדים שונים כגון: משרדי עו"ד, רו"ח, פרסום, משרדי תיווך, משרדי שיווק או כל משרד אחר שצריך לעביר את חפציו למקום אחר ,זה יכול להיות עיר אחרת או אפילו כמה רחובות באותו עיר. השירות עוזר למשרדים לארוז את החפצים בתוך הקופסאות שאותם הוא מספק להם, וכן ביום המעבר המובילים עוזרים למשרד להעמיס על המשאית את כל החפצים שלהם עד למקום יעדם המשרד החדש. שהמשאית מגיעה למשרד פורקים את החפצים ועולים במעלית על מנת להניח את כל החפצים במשרד, במידה ויש צורך בהרכבת ארונות במשרד מרכיבים אותם.
מה כולל שירות הובלות משרדים?
שירות הובלת משרדים כולל הובלה מלאה של כל החפצים של המשרד מכתובת המשרד הנוכחית לכתובת החדשה. חברת ההובלות עוזרת לחברה העוברת לבצע את העברה בצורה בטיחותית וזהירה ביותר עד הגעת החפצים ליעדם החדש. השירות כולל קופסאות מקרטון אשר מחלוקות למשרד בהם יש לשים את חפצי המשרד ולארוז. ביום המעבר חברת ההובלות עוזרת להעמיס את הקופסאות אל המשאית, כך שהחפצים הארוזים מובלים כל הדרך במשאית עד הגעתם למשרד החדש. כשמגיעים למשרד החדש פורקים מהמשאית את הקופסאות ומעלים אותם במעלית לקומה בה נמצאת המשרד. במידה ויש להרכיב ארונות הם יורכבו ע"י המובילים. כמו כן, חשוב שכל הציוד המשרדי שכולל בין היתר : כסאות, דלפקים, מחשבים, שולחנות, כסאות, ספריות ענקיות, וריהוט רב יגיעו בשלום ליעדם ללא כל שריטה.
כיצד מוצאים חברה מתאימה?
על מנת למצוא חברה מתאימה להובלות חשוב לקבל המלצות על כמה חברות הובלות מחברים, משפחה, שכנים, עוברים עוד שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. כמו כן, חשוב שתבקשו כמה שיותר הצעות מחיר, תשאלו שאלות וכן תבקשו שמות של לקוחות אשר ביצעו את השירות וניתן לשאול אותם שאלות לגבי המעבר. חשוב שתסגרו עם חברה אמינה, הוגנת ובעלת ניסיון ומוניטין כך שאם תתקלו בבעיה יהיה לכם כותבת לפנות אליה. עוד דבר חשוב בעת מציאת חברה מתאימה זה לוודא שהחברה מתמחה בהובלת משרדים ומבינה את הצרכים שלכם. לא כל חברה מתמחה בהובלות משרדים רוב חברות ההובלה מתמחות בהובלת בתים. חברת ההובלות חייבת לדעת מה חשוב לכם במעבר וזאת בהתאם לאופי המשרד שלכם. לכן חשוב שתקפידו למצוא כמה שיותר חברות הובלה להשוואות ביניהם ובשירותים שהם מעניקים ורק אז להחליט איזה חברה הכי מתאימה לכם.
מה חייבת לכלול הובלת משרד:
החלטתם ללכת על חברת הובלות מסוימת חשוב שהובלת המשרד שלכם תכלול את הדברים הבאים:
מקצועיות- החברה שלכם חייבת להיות מקצועית ומהירה, על מנת שהתהליך ההובלה יהיה מהיר, יעיל וללא תקלות מיותרות בדרך.
ניסיון בהובלה- אם אתם משרד עו"ד, רו"ח או כל משרד אחר חשוב שחברת ההובלות שלכם תהיה בעלת ניסיון בתחום הובלות משרדים. חשוב שהחברה תדע לארוז ולהעביר חפצים חריגים בגודלם ומשקלם וכן ציוד רגיש ושביר.
ציוד מתאים- חשוב לבחור חברת הובלות עם ציוד מתאים להעברה מהירה, בטוחה ויעילה של ציוד המשרד. יש לוודא כי יש לחברה מנופי הרמה, כלי רכב עם כרית אויר, תאים ממוגנים מיוחדים לציוד שביר ואריזה ועוד.
ביטוח- חשוב שהחברה תהיה עם ביטוחי הובלה מלאה אשר כוללת כיסוי נרחב לחפצים השונים. וזאת על מנת שהחברים יגיעו בשלום ליעדם.